سامانه 137 ارتباط مردمی شهرداری دهاقان 

امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه های مدیریت شهری کسب رضایت نسبی شهروندان می باشد. هنگامی که شهروندان بدانند و مطمئن باشند که حرف آنان شنیده می‌شود و تا رسیدن به نتیجه منطقی پیگیری میگردد، تلاش می‌کنند تا خواسته های خود را بیان نمایند. حال ممکن است برخی از درخواست ها سریعا انجام و پاسخ داده شود، یا درخواستی ممکن است در آینده قابل انجام و یا اینکه امکان اجرا نداشته باشد، مهم پاسخ به نیازهای شهروندان و اعلام نتایج به آنهاست.
آن شهرداری موفق می‌باشد که وضعیت موجود شهر را از دید شهروند مورد بررسی قرار دهد و با تجزیه و تحلیل وضعیت موجود، وضعیت مطلوب مورد انتظار را به صورت بلند مدت مشخص نماید، و در برنامه های کوتاه مدت سالانه، فصلی و ماهانه اجرایی نماید؛ استراتژی های حرکت از وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب را تعیین و با سازماندهی و سیستم سازی نسبت به اجرایی نمودن سیاست ها اقدام نمایند.
از اینرو شهرداری دهاقان، اقدام به راه اندازی بخش ارتباط مردمی آنلاین در وبسایت خود نموده تا شهروندان از این طریق در هر زمان و از هر مکانی بتوانند اقدام به برقراری ارتباط با کارشناسان شهرداری نمایند.
در ادامه لیستی از پرسش های پرتکرار شهروندان در اختیار شما قرار گرفته است. چنانچه مطلب مورد نظر شما در لیست زیر پاسخ داده نشده یا موجود نمی باشد، می توانید از طریق دکمه ثبت درخواست جدید، اقدام به ثبت درخواست خود نمایید. 
شهروند گرامی به منظور آشنایی با نحوه ثبت و پیگیری درخواست خود به صفحه راهنمای سامانه 137 مراجعه نمایید.

 

پرسش های پر تکرار

ثبت درخواست جدید